Uczniowskie strategie przetrwania i oporu

Nie od wczoraj wiem, że mój światopogląd jest uważany przez nauczycieli za problem, który należy przezwyciężyć. Przede wszystkim w uczniach.

http://dydaktyka.wyklady.org/wyklad/255_uczniowskie-strategie-przetrwania-i-oporu.html

Naprawdę, konia z rzędem temu, kto przeprowadziłby sensowne badania opinii uczniowskiej o szkole. Zdziwiłby się, jak wielu uczniów ukrywa swoją niechęć do szkoły pod różnymi pretekstami: a to że nauczyciel jakiegoś przedmiotu jest niefajny, a to że „koleżanki mnie nie lubią” itp. Gdyby odjąć te wszystkie preteksty i przywrócić samoświadomość, wyszłoby szydło z worka.

 

Jakub Brodacki

Reklamy


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s